FRÅGOR OCH SVAR

Detta är inget du behöver bry dig om när du testar tjänsten (DEMO version). Men vill du bli premiumkund så tar du kontakt med oss och får då en kod dels för användaren (de anställda) samt en kod för mottagaren (arbetsgivaren). Då blir tjänsten helt konfidentiell.

2. VAD ÄR EN PREMIUMKUND?

Som premiumkund blir allt konfidentiellt för just ditt företag. Endast de du själv bestämmer ska ha tillgång till koden för mottagarappen får informationen. Du får också historiken i din app sparad i 30 dagar istället för 7 som gäller för demoversionen.

  1. VAD ÄR EN "PREMIUMKOD" OCH VAD GÖR DEN?

3. HUR BLIR JAG PREMIUMKUND?

Du mailar oss på info@sjukanmalan.nu och säger att du vill prova vår Premiumtjänst. Vi sänder dig specifika koder som du ger till dina anställda samt en kod specifik för de som skall vara mottagare.

När en anställd registrerat sig i appen "Sjukanmälan" dyker en blå cirkel upp i appen "Sjukanmälan ADMIN". Den kommer endast en gång per ny användare. Den talar om för dig att någon registrerat sig för tjänsten. Dessutom fungerar den som en bekräftelse på att tjänsten fungerar och att man lagt in uppgifterna på ett korrekt sätt.

4. HUR VET JAG OM EN ANSTÄLLD HAR REGISTRERAT SIG?

5. VAD ÄR EN "FÖRETAGSKOD" OCH VAD GÖR DEN?

Företagskoden kommer vara densamma för anställd som för arbetsgivare. Det är nämligen denna kod som kopplar samman de två apparna. Därför är det viktigt att koden skrivs in korrekt i både mottagarappen "Sjuk adm" och i anmälningsappen "Sjukanmälan". Vi tipsar om att ni använder en kombination av ert företagsnamn och siffror som gör det lätt för era anställda att fylla i men ändå specifikt för ert företag.

 

Exempelvis: Företaget "Sjukanmälan AB" kan ha "sjukanmalan1234" eller "sjuk.anm.1234".

6. ÄR DET BARA EN SOM KAN HA TILLGÅNG TILL MOTTAGARINFORMATIONEN?

Hur många som skall vara mottagare av sjukanmälan bestämmer du själv. I gratisversionen (DEMO) är det den som har er företagskod som kan ladda ner appen och få tillgång till informationen. I premiumversionen är den endast de som du ger koden till som får informationen. Det kan även här vara så många du tycker och vill ska ha det förtroendet.

7. VAD GÖR JAG NÄR JAG TAGIT EMOT EN ANMÄLAN I APPEN "SJUK ADMIN"?

När du registrerat informationen (t.ex. skrivit in den i personalakten på jobbet) kan du”swipa” bort den från listan. Då har du bra kontroll över den aktuella situationen. All information ligger sen kvar under knappen historik. De du ”swipat” bort är svartmarkerade under historik, de övriga har färg. Historiken ligger kvar i 7 dagar i DEMO (gratis) versionen, men i 30 dagar i premiumversionen.

8. KOSTAR APPEN NÅGOT?

Titta om mailet kan ha hamnat i skräpposten. Om inte så kontrollera under inställningar att du skrivit in mailadressen på ett korrekt sätt.

Nej, du kan ladda ner och använda tjänsten helt gratis. Men vill du bli premiumkund tillkommer en månadskostnad. Kontakta oss för mer information.

9. JAG HAR INTE FÅTT NÅGOT MAIL FAST JAG ANMÄLT MIG, VARFÖR?

HAR DU NÅGRA FRÅGOR OM TJÄNSTEN?

TVEKA INTE ATT KONTAKTA OSS PÅ

info@sjukanmalan.nu

Contact me to find out more or how I can help you better.

 

 

8901 Marmora Road, Glasgow,

D04 89GR

 

+00 (01) 123 45678

 

mail@demolink.org

Copyright @ All Rights Reserved